Vertrouwen
De meeste mensen willen te vertrouwen zijn. Op die manier willen we gezien, gehoord en begrepen worden. We gaan daarom uit van elkaars goede bedoelingen en kijken met vertrouwen naar elkaar en de kinderen. Ons uitgangspunt is daarbij datje jezelf mag zijn. Doe jeniet anders voor dan wie je werkelijk bent; zoals je bent is het goed. En daarmee ben je te vertrouwen.
.jpg?width=768&mode=crop&format=jpeg&dpr=1.0&signature=9587a3d9433e0243074d8d3bd5f0fb53a963b438)
.jpg?width=768&mode=crop&format=jpeg&dpr=1.0&signature=e653b73f435a33c9e0851868d2f548ff546e2014)
Veiligheid
Eenveilig schoolklimaat waar leerlingen zich prettig voelen, zodat zijmet plezier naarschoolgaan is ons streven. De leerkrachten geven persoonlijke aandacht aan elke leerling en creëren een gestructureerde omgeving waarin kinderen goed gedijen. Duidelijke regels en afspraken zorgen voor een rustig werkklimaat, waarin kinderen zich kunnen concentreren en samenwerken. Daarnaast is de school een gecertificeerde Kanjerschool, waar alle medewerkers werken volgens de Kanjertraining om sociaal gedrag te bevorderen.
Verbinding
Onze leerlingen worden dagelijks gezien door de professionals. Weinvesteren in het opbouwen van een band met de leerling en zijn/haar ouders. De driehoek kind – ouder – school is het uitgangspunt van de verbinding die wij zoeken, leggen en onderhouden. Wederzijds vertrouwen is hierinrandvoorwaardelijk.
Vieren
De successen die leerlingen ervaren in hun sociaal-emotionele en cognitieve ontwikkeling, ongeacht het aantal leermomenten dat hiervoor nodig is geweest, vieren we door er – individueel, klassikaal of schoolbreed – bij stil te staan. Natuurlijk vieren we ook de Kinderboekenweek, Sinterklaas, Kerst, carnaval en Pasen en mag iedere jarige trakteren op zijn/haar verjaardag.
.jpg?width=768&mode=crop&format=jpeg&dpr=1.0&signature=86b3086211b272a0693a15add423656e79d94dae)